מדיניות משלוחים והחזרות

מדיניות משלוחים והחזרות

משלוחים

  1. איסוף עצמי – ללא תוספת דמי משלוח

נכין עבורכם את ההזמנה, ארוזה עם כל הפריטים הנדרשים ונעדכן אתכם ברגע שתהיה מוכנה. כל שנותר הוא להגיע למחסן החברה הנמצא באזור התעשייה שמול הכניסה לכוכב יאיר/צור יגאל על כביש 444  לאיסוף החבילה.

טלפון:053-6667779

שעות פעילות:

ימים א’-ה’ – 9:00-16:00

  • שליח עד הבית, בהתאם לרשימת יעדי החלוקה כמפורט באתר החברה.
  • עד 15 ק”ג
  • זמן הגעה –   3 – 5  ימי עסקים לגוש דן בלבד. הזמנת משלוח עד הבית רק על פי רשימת יעדי המשלוחים כמפורט באתר החברה.
  • מחיר – יקבע בהתאם לרשימת יעדי החלוקה כמפורט באתר. החברה שומרת את הזכות לעדכן את מחיר המשלוחים בכל עת. מחיר המשלוח מתייחס לשליחות של עד שני קרטוני סטנדרט של החברה.

מעוניינים לקבל מידע נוסף ומפורט יותר בעניין המשלוחים, נשמח לענות לכל שאלה.

אנחנו זמינים במייל contact@homeclick.co.il .

מדיניות החזרת מוצרים

האמור בסעיף זה כפוף לחוק הגנת הצרכן, התשמ״א-1981 (להלן: “החוק”).

ניתן להחזיר מוצר אשר נרכש באתר תוך 14 ימים מרגע קבלתו ולקבל החזר כספי מלא. ההחזר מותנה בקבלת המוצר באריזתו המקורית, ללא פגם ומבלי שנעשה בו שימוש. האמור אינו כולל מוצרים שהוזמנו בהזמנה מיוחדת (לפי מידות ו/או דרישות הלקוח).

החלפת מוצר עד 14 ימים מיום קבלתו, מותנה בקבלת המוצר באריזתו המקורית, ללא פגם ומבלי שנעשה בו שימוש.

קיימת אפשרות להחליף מוצר תמורת זיכוי כספי לניצול לרכישה במועד אחר במהלך 12 חודשים.

אין אפשרות להחזיר ו/או להחליף מוצר שנרכש לאחר שהוזמן והוכן לדרישת הלקוח (לפי דרישה). על הלקוח לבדוק את המוצר/ים שקיבל ולוודא תקינותם לשימוש. רק במקרה של קבלת מוצר פגום תינתן אפשרות להחליף ו/או להחזיר את המוצר בתוך 14 ימים מיום קבלתו. מובהר כי הום קליק היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב המוצר המוחזר.

החזרת או החלפת מוצר שנרכש דרך האתר תעשה על ידי יצירת קשר עם צוות שירות הלקוחות באמצעות משלוח הודעה למייל contact@homeclick.co.il ובה פרטי ההזמנה, לצורך בירור הפנייה וקבלת אישור החזרה. יש לציין פרטי התקשרות.

זיכוי בגין החזרת מוצר בכפוף לאמור לעיל יינתן רק ללקוח אשר רכש את המוצר, שילם עבורו בכרטיס אשראי שנמצא ברשותו ומחזיק קבלת אשראי מקורית כפי שנשלחה אליו בעת הרכישה.

הזיכוי יתבצע רק לאחר הגעת המוצר בחזרה למחסן החברה כאשר הוא שלם, תקין וראוי להחזרה. הזיכוי יתבצע בכרטיס האשראי שבו בוצע התשלום ולא בשום כרטיס אחר, בניכוי דמי משלוח.

עלות המשלוח של מוצר שהוחזר תחול על הלקוח ודמי המשלוח והטיפול לא יוחזרו.

החזרת מוצר ישירות למחסן החברה אפשרית בתיאום מראש בלבד במייל contact@homeclick.co.il.

שלחו לנו וואטסאפ

התחברות

הזן את שם המשתמש והסיסמה שלך כדי להתחבר.

הרשמה

מלא פרטים ליצירת חשבונך

דילוג לתוכן